Животинско царство

Нека стартираме седмицата с усмивка и добро настоение. Молитвите за дъжд дадоха резултат поне за час два през уикенда, така че успяхме да се поразходим и поседим на слънчице с децата. Надявам се, че няма и през следващата седмица да надничаме през прозорците с копнеж за летни приключения, така както го прави ей тази компания животинки от новата ми картичка.
Познахте ли ме? Аз съм прасето най-долу :)
Шегата настрана, с тази картичка искам да ви поканя да се включите в цели две предизвикателства - това на Card Mania challenge, където цял месец очакваме всякакви проекти от вас, тъй като Всичко е позволено. Вторто е детското ми предизвикателство при Фуриите, което продължава още две седмици.
Желая ви много слънце, усмивки и вдъхновение :)

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!