ATC card


  Картичкофуриийското сборище за мен е място за споделяне на идеи, вдъхновение и забавление. Но пък и училище, защото винаги научавам по нещо ново оттам. Така е и този път - предизвикани сме да направим АТС картичка ( Artist trading card), което е нещо като визитна картичка на твореца. Има си конкретни размери, но не и изисквания как да изглежда.
Моята, стъкмена набързо изглежда така. Най-отличаващите ме черти - разбира се кривите линии, розово с малко синичко, цветя, дантели и стари вестници...

Коментари

  1. Супер се е получила. Това е нещо ново и за мен, ще опитам да се включа.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е, Кате!
    Много ми харесва идеята за АТС, а твоята е съвсем в твоя стил..- веднага те разпознавам в нея..

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка! Много ми харесват цветовете и тази нежна роза. Благодаря, че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!