Поздрав за всички счетоводители.


Март месец е трудно време за всички счетоводители. То не са приключвания, статистики, одитори, спане в офиса, непрани дрехи...гадна храна.. Съжалявам ги искрено горките и тайничко им се присмивам от съседната стая. Така де, ние финансистите нямаме такива проблеми :)
По повод целия този стрес реших в петък да зарадвам колегата с една малко по-така картичка. Даже е толкова "по-така" че чак се чудех дали да ви я показвам... но мисля ще ме преживеете и мен и печата на Kenny G.
Под мадамата виждате да лежат новите ми две кафяви дистрес мастила, за които всички се изказаха почти еднозначно, че цвета бил бебешко... сещате се. Но мисля жестоко са се объркали и скоро ще го докажа с многобройни кафяви картички (само да ми дойде музата, че този уикенд за пръв път не направих нито една картичка). Но пък да се отбележи, че сготвих 3-степенно меню, играх с децата, пресадих цветята, подстригах се, ходих на среща на картичкофуриите, както и на две гостита, имах два пъти немски и бях с домашно ( само в събота де, в неделя ме домързя) и даже изглеждах един филм. Божеее колко много работа можел да свърши човек, ако за няколко часа спре да мисли за картички!

Коментари

  1. На мен кафявото ми хареса с печата на дървесина! А тази мацка ми се струва, че ще разсейва в този важен за счетоводителите период:). Но поне ще ги и поразсейва и развеселява

    ОтговорИзтриване
  2. Този уикенд сме се разменили по творчество:) обикновено аз не свършвам нищо събота и неделя, а тази направих сума ти неща...различни от докамински:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много забавна публикация, хахаха!:)))
    Картичката за колегата е уникално-счетоводителска и навременна!!!
    И наистина може да се свърши страшно много работа, ако човек добре си организира времето и не мисли за разни удоволствия и хобита!:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Пак изпробваш устойчивостта на коремните ми мускули на продължителен неистов смях, Кати. И картичката, и съпровождащата публикация са супер забавни. Със сигурност и колегата, и домашните ти са останали много доволни. :)ххх

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. абе шМи, викат че са доволни, ма те смеят ли да кажат друго...

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!