Сладолед...искам сладолед :)

 Ето я и моята сладоледена картичка, провокирана от Грета арт и Фуриите.
Но освен заради тях, направих тази картичка за да ви покажа една книга. Книгата се казва 365 Художествени проекта и е на издателство Фют. Подарих я на сина си преди две години, но трябва да кажа, че аз повече съм я разгръщала и ползвала от него. Това именно е книгата, която ме запали по картичкоправенето. От нея черпя идеи и до днес, както сладоледа, който ви показвам сега. Много ме кефи, че са представени техники, които да се направят в домашни условия, а да изглеждат почти професионално. Е, моите опити в някои от тези техники все още си остават на ниво 3-та група в детската градина, но пък и забавлението, наивитета и радостта с която се хвърлям в новите неща също са на ниво пет-годишно дете :)
 

И най-хубавото - сладоледената картичка веднага си намери собственик - сина ми беше възхитен от нея и помоли да му я подаря.

Коментари

  1. Много свежо и разхладително, чуден сладолед, супер картичка! А книжката е страхотна, прииска ми се да отгърна на следващата страница!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има защо, и следващите страници са страхотни.

      Изтриване
  2. Искам о и аз от този страхотен сладолед....ммммм...и книжката изглежда доста забавна:)Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, картичката е чудна, а книжката ...ммм...голям фен съм на този тип книжки и аз...
    Сладоледа , който си ни приготвила е истинска прелест..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!