Крафтърски неволи.

Днес няма картички. Наминавам само да помрънкам малко. Наложи се да си изнеса всички неща от спалнята, където тъкмо бях успяла да ги подредя така, че да са ми на една ръка разтояние по всяко време. Добре, но се оказа, че са на една ръчичка разтояние и за дъщеря ми и положението стана опасно и за двете страни - за нея, защото може да се набоде, погълне дребни перлички, копченца и тн, а за мен, защото тя дъвче и унищожава хартиите ми с бясна скорост и наслаждение. Та, от вчера гледам в Pinterest подобни красоти:
и си мечатая за тях, но вместо това получих едно малко рафтче зад вратата в хола, между прахосмукачката, ютията и гладачната маса, без никакъв контакт и лампа наблизо.

 Оказа се обаче, че имам свръх много неща - то не са хартии, салфетки, напоследък прежди, остатъци от платове, и хиляди дребни неща, така че циганията е ужасна, добре че поне е зад вратата. Друг е въпроса за колко време ще остане скрита от погледа на  малкото чудовище.... но времето ще покаже. Дотогава дано да съм изкупила и останалите прозрачни кутии на Икеа, защото определно в тях е спасението.

Коментари

  1. Кате, на същата вълна съм..
    Не знам кога ще успея да подредя всичко, което съм накупила покрай безкрайно много неща с които съм се захванала.
    Добре,че поне малкия мъж е вече голям, та..не се налага да го спасявам от дребните нещица, които са...навсякъде..
    И аз си мечтая за някакъв шкаф, но..просто няма място и за такъв (достатъчно голям)..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!