Картичка с бонбони и картичка за бонбонка.

Днес ще покажа две детски картички - както си е реда, за момченце и за момиченце. :)
 
Тази я направих за около половин минута за бавачката ми - в чест на токущо родената и внучка Ема. Така си я представих тази Ема, малка сладка чернокоса палавница. Да е жива и здрава и много да радва баба си.
 
Следващата картичка я правих цяла седмица. Тя е за племенника ми, и концепцията за нея претърпя няколко пъти промени. Първо мислех да е мини скрапбук албумче, със снимки на братовчедите от досегашните им рожденни дни и кратки истории как са се променяли през петте години до днес. Но естествено не успях да поръчам снимките, така че се наложи да се откажа от идеята. После реших да направя безкрайна картичка с момчешки картинки, коли, и странни анимационни герои, но опасявам се минималните ми познания по темата ме отказаха ( моя син определено не си пада по тия неща). Та накрая Марти ми поръча картичката непременно да има скрито джобче, защото е купил от любимите си бонбони Скитълс за братовчед си и трябва някъде да ги пъхне. Така че около това се завъртя цялата картичка - да направя някак си това джобче.
 
 
Украсата остана на заден план, още повече че тия дни никак не ми стига времето за творчески изяви. Но мисля Дани ще оцени повече бонбоните, отколкото картичката, така че всички ще са щастливи накрая.
 

Коментари

  1. Супер са и двете. Може да ти открадна идеята за моя племеник след няколко месеца. А бързите картички, съм забелязала, стават най-готини. Не ги мислиш много-много и стават по-освободени.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!