сряда, 20 март 2013 г.

Костюмарска картичка

Включваме се директно на живо от офиса с едни кофти снимки на мъжка картичка.

 Виждате тъмно син кадифен костюм съшит с бели шевове. Ризката е в тон - светло синя,леко надигната в долния край от наченки на шкембе (но не казвайте на собственика, той си мисли, че просто е преял). Вратовръзката е проява на извратено счетоводителско чувство за хумор - тънка и кожена. Имаме и розичка в джоба, за разкош.
Във вътрешността на картичката виждате какво се крие зад костюма - един надут пуяк :)
Добре че е пуяк с чувство за хумор и ще преглътне днес и картичката и кривия кактус с едно голямо и две малки израстъчета....да е жив и здрав!

Ще я покажа в Хоби Предизвикателството, където Ирина Кирякова ни предизвиква да направим Easel card
p.s. А ако се чудите това по-долу какво общо има с мъжката картичка - ми нищо, просто исках да споделя на какво се радвах тази сутрин. Хората се радват на красиви букети, а аз на увехналите им такива, защото мога да прибера хартиите. А тези специално изглеждат толкова свежи, веднага ми хрумват стотина идеи за тях.

6 коментара:

  1. Кате,много ме развесели твоя пост.Чудесно си се справила със закачливата картичката за твоя колега.Благодаря ти,че уважи моето предизвикателство! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Хихи, какво шкембенце:). Супер се е получило. Мисля, че с право човекът си е искал по-рано картичката. Толкова е готина и лична!

    ОтговорИзтриване
  3. Много приятно настроение,в събота сутрин,с кафето...и твоите публикации!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. благодаря ти Биси, :) меткам и една млечна баница за закуска към теб.

      Изтриване
  4. Кате, опасна си.... Много ми е забавно да чета всичко написано от теб... И понеже и аз все обичам да се шегувам и да измислям разни маймунджилъци, твоите публикации ми идват баш на място :) Много готина идея. Сигурна съм, че колективът се е смял здраво, а собственикът вече със сигурност знае, че не е преял :)

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, страхотна е твоята костюмарска картичка..Излъчва едно типично за теб настроение и свежест, макар да е "костююмарска"

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...