петък, 1 март 2013 г.

Здравей Март-а :)


С тази подранила осмо-мартенска картичка искам да кажа Здравей на Март и баба Марта с надежда че топлото пролетно време дойде и повече никъде няма да ходи. 
Обожавам пролетта  не само защото имам рожден ден, и аз и детето, но защото всичко е толкова красиво, цветно, зелено, свежо.... Всичко се ражда отново, събужда се за приключения и светът става една идея по-добър. Аз съм си селянче по душа, дълбоко свързана със земята и растенията - мисля в предишния си живот съм била пролетно цвете! Такъв расте и големия ми син - дай му само да чопли из градината, да сади нещо и да гледа как расте и се развива....  По липсата на други опции градината се явява тази в междублоковото пространство, но някой ден... някъде... в някое хубаво планинско селце.... може и да ни огрее за истинска градина! 
Това е общата ни мечта - моя и негова, пожелайте ни да се сбъдне!
 
 

13 коментара:

  1. Прекрасна е, Кати. Много хубаво заклинание си направилва. Нека вече идва тази пролет, толкова я искаме всички :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Искрено и от сърце ви пожелавам тази мечта да ви се сбъдне! И съм сигурна, че ще стане! Великолепна е картичката, толкова свежа и пролетна, сякаш наистина усетих аромата на този прекрасен сезон!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, че свежичка се е получила. Много ми харесва идеята, а цветовете са от любимите ми...розово и зелено. Иначе ще имате градинка, сигурна съм :о)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С такива готини ористници няма как да не стане

      Изтриване
  4. Gorgeous. I love the hidden tag

    Thank you for joining us at Simon Says Challenge this week

    Hugs

    Jo x

    ОтговорИзтриване
  5. Hi Kakitchka
    I spotted your card on the MIM blog and popped over to see it in detail. I am so glad I did or I would have missed all the beautiful embellishments. I love everything about your card from the layout to the lace.
    Just stunning.

    Shirley

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you,Shirley for stopinig here and for your kind words.

      Изтриване
  6. Your card and tag are gorgeous! I love the lace on the tag and the tulle you added to both. :) Thanks for joining us at Make It Monday.

    ОтговорИзтриване
  7. wow this is gorgeous. Love the colours and that lace is amazing...wish i had some! Thanks for joining us at Bearly Mine, good luck and hope you'll join us again.
    Hugs
    Tracey
    xx

    ОтговорИзтриване
  8. Beautiful card - love the hidden tag.
    Thanks for playing along with the Divas this week.
    Good luck
    Debs xx

    ОтговорИзтриване
  9. Ooh that lace is just beautiful. A wonderful creation and such lovely colours.

    Thanks for playing along at Fab'n'Funky Challenges. Hope you'll be back with us again soon.

    Rachel x

    ОтговорИзтриване
  10. Gorgeous!!! Thank you for joining us with your Pastel Colours at Fab'n'Funky this week

    hugs Vicky xxx

    ОтговорИзтриване
  11. Great card. Thank you for joining us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...