Албум: пътят на щастието

Здравейте приятели,  
Отдавна спрях да пиша и да показвам истории покрай картичкоправенето. Май вече никой не се интересува от самия творчески процес, по-важен изглежда крайния резултат, отколкото перипетиите по постигането му. Важни са също и хубавите, "пипнати" снимки, които да хванат повече лайкове. Всичко това ме възпира да показвам, защото при мен всичко става по друг начин и добрата презентация на финала ми куца, определено. Но пък сега ми се прииска да споделя колко отдавна не бях творила с такъв размах. 

Всичко започна през 2018 :) , но спокойно, не съм правила един албум цели 3 години (това е друга история и друг албум). Тогава направих един от най-любимите си проекти - албум подарък за свекървата на колежка от работата. Наскоро много мила дама ми писа в ФБ страничката дали не бих се съгласила да повторя албума като замисъл и изпълнение. Съвсем наясно бях, че няма да мога, но все още си спомнях голяма част от методите на изработка, а имах и клипче,по изключение. Съгласих се  бързичко и си заплюх един уикенд за работа. Предварително се бях снабдила с тяло за албума, хартии за него, боичка и ново оксид кафяво мастило, елементи, подобни на онзи предния албум...и очакването беше един вид да сглобявам само пъзела. Сглобката така наречена ми отне времето в събота от 10 до 2:30 през нощта, както и в неделя от 9 до 3 през нощта. Това, въпреки помощта за рязане, биговане и лепене от мъж ми. Е, факт е, че накрая приключих с два албума вместо с един, защото толкова много страници не можеха да се поберат на халките на единия албум, но пък толкова се забавлявах. Ето някои  не обработени кадри от процеса.



Два дена децата живяха на филии, хапвани на крак, защото кухненската маса беше твърдо окупирана. Накрая всички бяха склонни да помагат, само и само да си спомнят цвета на покривката. 
Ама на мен ми беше мега весело. Е, изморително също, бях забравила наистина какво е да канализираш творческа енергия и да я влагаш с бесен ентусиазъм в това, което правиш.
Ето няколко снимките и от готовия албум, който вече е изпратен към поръчителката си. Другия ще чака своя звезден миг.






Ако ви е интересно как изглежда целия албум - снимах го на клипче, да не се наложи да го потретвам и него.

Много ми допада тази комбинация Крафт и тюркоазено, колкото и неща д правя в тези цветове не ми омръзват. Даже обмислих Коледа 2021 да е в такива нюанси, но нямаше да се приеме добре - никой в семейството не  носи кафяво, тази година сме на вълна сиво. За сметка на това попаднах на страхотни декори за фотосесия и може би няма да  се наложи да си ги правя сама тази година. Но за това - друг път.
Целувки от мен,
Ваша щурачка Кати

Коментари

  1. Любима комбинация на цветове! Албума е станал страхотен, Кат! Браво, че си успяла да включиш мъжът си, моя не би ми се навил на акъла, въпреки че е доста по-прецизен и творчески надарен от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не помня "ОНЗИ АЛБУМ" ако си го показвала тук, но този определено е прекрасен като цветова комбинация ,елементи и изпълнение. И аз позабравих на какво е способен творческият ентусиазъм ,но ти ми припомни с тази публикация ,че прави чудеса :):):) . Целувки и прегръдки за цялото семейство и Щури Коледно-Новогодишни Пазници !!!!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!