Работни тефтери

Преди време ви показах какъв работен тефтер съм си направила за настроение в офиса. Всички колеги ме тормозят да им направя подобни, но аз се разсейвах ( предвидила го бях като специален коледен подарък). Но вчера и гостуващата ни китайка Фрау Гао от офиса в Германия се прехласна по него и реших набързо да и спретна един за подарък. Разполагах с една тетрадка малък формат и една голям - А4. Не можах да реша коя от двете да направя, затова типично в мой стил подготвих и двете. В крайна сметка подарихме голямата, а малката отиде при колежката ми. Този път нямах много сили за кой знае какво вътрешно оформление, което отчитам за грешка, но нищо, за следващия ще се постарая повече. А оранжевото цвете на долната корица е отделно - то също беше част от подаръка.

 

Коментари

  1. Кате ,ти си същинска фурия!!!:))) Как успяваш не знам ,но не мога да не ти се възхищавам от страни:))) Страхотни са всички тефтери и цветето !!!:))) Браво:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!