Коледно и бонус: размисли за Биг-шот

 

Показвам ви поредните коледни картички от нощната ми серия. Те са в резултат на щедрия подарък от Вили. Тя беше така мила да ми изпрати цяла камара страхотни картони, очевидно правени с машина за релеф ( нали не греша, Вили?).  Докато се чудех как да ги използвам за пореден път се замислих дали бих си купила машина тип Биг-шот. В момента имам събрани някакви пари от коледните картички, не е финансов проблема.  Чела съм много отзиви за машините, знам че повечето от вас имат такива, но аз самата винаги съм се дърпала при мисълта да се сдобия аз самата. Струва ми се някак си ограничаващо творческия размах. Разбира се ограниченията идват от броя папки, които има човек - ако има стотина сигурно ще е различно... но аз едва ли ще мога да си купувам всички, които ми харесват.  От друга страна - със сигурност е удобство и бързина рязането на разните му там елементи от хартия. Та в дни като днешния се замислям сериозно по темата, и ако в Равно поле имаше магазин за крафтърски материали сигурно бих скокнала да си купя една машинка веднага... За слава богу няма! А и аз без друго вече нямам място в крафтърския си кът за още неща - толкова боклучки съм събрала, че скоро ще ми трябва отделна стая само за мен.
Но стига за моите терзания. Нека ви споделя едни дигитални коледни хартии, може да са ви полезни в бъдещите проекти:  Mel Stampz - christmas papers.

Коментари

  1. Да Кате:))) С биг-шот и папки за релеф съм ги правила и да ти кажа ,когато си го купих биг-шота лятото-меко казано...бях разочарована от постоянните инвестиции-за разните му там шаблони -които са просто ужасно скъпи-и направо трябва да се засрамят производителите:(...и доста време -ми седеше ей-така в шкафа ...и после открих папките за релеф -които са от-5-до 15 лв -все пак е по-приемливо:))) И такааа...обзаведох се аз и съм много доволна от тях -понеже на практика за 1 минута -картичката е почти готова;))),а сега бързината ми е важна -понеже творчеството ми се разрасна:)))
    вече дори -продавам картички;)))Така,че от тази гледна точка и намерих приложение на машинката и съм много доволна ,че я взех ,въпреки ,че се дърпах като магаре на мост докато склоня да дам толкова пари за нея:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Пак забравих да те питам -тези буквички -joy- с какво и от какво ги правиш? Дали ,ще издадеш тайната рецепта ,защото аз направо съм влюбена в тях -още от предишните ти творения:))))Страхотни са:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, буквите съм си купила готови от магазин Идея (Плевен). Изрязани са от фоам,но за съжаление имам само по една две от 4 цвята :). Не са най-практични, но пък понякога вършат работа. А колкото до папките за релеф - аз пък и тях не знам съвсем как да ги използвам - все ме влече да ги оцветявам нещо...

      Изтриване
    2. ;)важното е ,че както и да ги правиш- картичките ти винаги стават чудесни:)))

      Изтриване
  3. Кате, по същата причина и аз досега не бях си поръчала такава машина-струваше ми се, че ще ме вкара в някакъв коловоз, от който трудно се излиза. Вчера обаче го направих, защото реших, че елементите, които се изрязват, са много прецизни и придават на картичките много добър вид. Мисля да се огранича до купуването на шаблони за изрязване в основни форми - кръгове, накъдрени кръгове квадрати, а също букви и цифри. Това са намеренията ми, поне засега :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз основно за това се изкушавам - за да си режа някакви прости по форма елементи. Но подозирам, че само с това се започва и после....

      Изтриване
  4. Ох, и аз колко често съм изпадала в размисли за Биг Шота, Кате... Определено си заслужава, като гледам колко професионално и чисто изглеждат творенията с такава машина. Не се притеснявай, че ще бъдат еднотипни... с твоята фантазия и творчески размах, няма как една машина да те ограничи! :)))) <3 Моята равносметка е следната: ако реша да правя бизнес от хобито си един ден, определено ще инвестирам в Биг Шот и дори Copic маркери. Крайният продукт определено ще върне многократно инвестицията, стига човек намери пазар за картичките си.

    ОтговорИзтриване
  5. Когато последно naborsata имаха страхотно намаление на sizzix два дни не спах да мисля- да купя, или не! да купя, или не. два дни мислено я купувах и два дни не я купих. накрая разумът ми каза - нямаш нужда от нея...засега:) ако случайно се намери пазар за картичките ми(което не ми изглежда реално засега) ще си я купя задължително. но за хоби - не!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Tони ,абсолютно съм съгласна с теб...и аз така си мислех ,че -като инвестирам в биг-шот ,ще е за да продавам картички -уж...,и то защото приятелят ми има бизнес с книги ,та той ме караше да му давам -ама ,какво да ви кажа -пак не е кой-знае какво улеснение-ръчните картички са бавна работа и...къртовски труд -особено,когато са за продаване -а не по вдъхновение...поне в това се убедих -а за пазар ,не знам кой как успява -но при мен инвестицията още не се е върнала...:(

      Изтриване
  6. Аз много искам плотер вместо биг шот, но там парите са съвсем други, предпочитам да ги отделя за фотоапарат, отколкото за такива неща. Иначе съм съгласна, че покупката няма смисъл само за хоби, но пък не от гледна точка на парите, щото аз и без друго харча доста повече за хобито си, но от гледна точка на място на което да я сложа, честота на ползване и тн. Но все пак ще разгледам след коледните празници какво интересно се продава в ибей - така миналата година дадох 200 лв накуп, но пък се сдобих с много видове ембосинг пудри, печати, уред и тн.

    ОтговорИзтриване
  7. И аз всичко си правя " на ръка" и е доста трудоемко..сега се готвя за един базар и толкова бавно напредвам е..че ме е срам да си призная..Ако имах "Финанси" не бих се замислила изобщо- ще си взема и биг шот и няколко основни форми (на първо време)- друго е като сложиш на картичката един съвършен елемент. Става "купешка"- така казва дъщеря ми!-))( До сега все си купувах готови хартиени елементи- но то..само за единични картички..) Но най напред бих си взела хубава гилотина--е, страшно се туткам докато изрежа прави основите на картичката.. и т.н.т. ...помечтах си тук пред вас..като си отворила Кате тази тема..-)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пепи, гилотината си е нещо жизненоважно. Това беше една от първите ми покупки - мъжа ми я подари за Коледа 2010. После си взех и тример, а тази година още една гилотина от Лидл. Аз толкова криво режа, че иначе не бих могла да се справям. А колкото до "купешките" картички, вярно си е, но аз пък незнам дали го търся този ефект в моите картички....
      За бързината - снощи направих за 6 часа 14 картички, та явно не ми е проблем....

      Изтриване
  8. Ха, ха.. ако решиш да се отървеш от някой гилотина дето са ти в повече -"свиркай"..-)))ще го обсъдим..-))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!