Нощни му работи

Денят е вчера, часът 9 вечерта.
Звъни ми телефона.
Приятел, с който се видяхме преди месец и много вино изпихме. Май му обещах някакви картички. Коледни, за бизнес партньорите му.
20 броя по спомени.
Познах, обажда се за тях. Оптимистично му предложих да се видим в събота да му ги дам (така де, до тогава има още 5 дни). Уви, човека каза, че си ги иска за днес.
Почнах да смятам наум – май ще ги събера. Обещах смело, че ще му ги пратя утре. Той много се зарадва, но побърза да уточни – и без разните му там снежковци и пингвини. Явно следи блога ми отблизо. Продължих сметката наум махайки 4-5 картички. Ще направя други вместо тях. И тогава чух – „ И без розови картички!”. Е, това вече ме разби. Последните 5 или 6 са именно в розово и са много сладки ако питате мен. Явно обаче задачата беше именно за не сладки, а скучни и сериозни картички. С половин уста измрънках, че ще видя какво мога да направя и затворих телефона.
Поседях гледайки в една точка 2 минути, после извадих съдийската свирка от чекмеджето и здраво я надух. Домочадието се строи пред мен в пълен състав. Разпоредих на главата на семейството да приспи дете номер 2, а дете номер 1 да постели мушамата на холната маса и да вади коледните материали. Аз самата се разрових из компютъра за картинки, които да изпринтя за да направя десетина еднакви лесни коледни картички. Намерих подходящи, изпринтих ги и започнах.
След един час мъж ми влезе в хола и ме завари да умувам каква панделка да сложа на първата си картичка. Отчаян започна да ми реже картоните за основи след което отиде да спи. В крайна сметка аз си легнах в 4 след не особено сполучливите опити за нощни снимки на готовата продукция. 11 броя уникални, различни и задоволително официални картички.
Докарах общата бройка на 21, надявам се Стенли да е щастлив. Е, има и цели две розови картички, но съм ги сложила най-отдолу и се надявам да не ги забележи. Стискайте палци.


ps. Ще ви покажа по-подробно готовите картички тия дни. Ако не се обади още някой на който щедро съм обещала 20-30 броя коледни картички за веднага.

Коментари

  1. Лелеее....е ти направо ме разби -това не е геройство-това СУПЕР ГЕРОЙСТВО!!!БРАВО!!! Всички изглеждат страхотно!!!:))) Твоите хора в офиса -ръка трябва да ти целуват:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, незнам дали е геройство, но ще трябва да го повторя тия дни - обещах още 20 за понеделник.

    ОтговорИзтриване
  3. Ухааа...не знам какво да кажа,но каквато си фурия -няма да имаш проблем;)))

    ОтговорИзтриване
  4. Аз за послените две седмици и една не съм направила, а ти за ден по 20! Направо се засрамих...сигурно на 23 ще ми дойде вдъхновението и свободното време:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!