Златно, червено и зелено


Ето една от снощните картички - в златно, червено и зелено. Смятам че е подходяща да бъде показана в Хоби предизвикателството задавано от Христина (HIS). По принцип намирам тази комбинация за твърде класическа за моя изчанчен вкус, но поради естеството на задачите ми тия дни се налага да я използвам. Основата тук е салфетката ( направена от мъж ми на хартия) с която направих фона на лилавата си коледна картичка.
Ще покажа тази картичка още при Елшите, като наистина типична коледна картичка.
както и още при Simon says: Whaт's your favourite - the stamps.

Коментари

  1. Eхаааа...страхотна е!!!:)))
    А звездичките ти ли си ги ряза или са готови,много са хубави:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, купувани са звездичките от някакво левче заедно с други фигурки.

      Изтриване
  2. Хаха, традиционни, че чак скучни цветове за Коледа ДА, ама в никакъв случай скучна картичка! Браво, много ми харесва! Благодаря, че я включи в Хоби предизвикателство 28 "Цветова комбинация"!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти.Цветовете са си хубави, но аз съм малко предубедена.

      Изтриване
  3. Кати, тази твоя картичка се превърна в една от любимите ми твои..Страхотно излъчване и ..толкова златна..червена и зелена..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 28, зададено от Хис

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!