Коледа в лилаво


Една малко по-различна картичка, която направих в неделя по скеча на Бисерка/Bearkis при Картичкофуриите. Фона и е направен с помощта на грунд, водни бои и салфетка. Намазах основата с грунд, после леко го оцветих на места в лилаво с водни бои и накрая залепих отгоре една салфетка с релеф. Подобно нещо вече бях пробвала с кухненско роло и тоалетна хартия.  Идеята е, че релефа на салфетката се пренася върху боята и изсъхва така. На мен ефекта много ми харесва, може би ако боядисам грунда предварително в по-ярък цвят релефа ще е още по-добре изразен.
 

Коментари

  1. Ефектът е страхотен!!! Много, ама много ми харесва! Бих се чудила как е направен ако не пишеше! Уникално се е получило!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря отново за креативността,въздействаща картичка,с настроение!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е!
    Наистина много красива! Браво!
    /Викам си я да видя как са използвали този скеч -
    страхотно!/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скеча в началото ми се стори много труден, но после ми влезе под кожата, до степен сега да ми се получава без да го търся умишлено като ефект. Поздравления за Биси по този повод.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!