Банер от стара книга


Тони от Творения и вдъхновения винаги намира по нещо красиво и интересно, което да ни сподели. Така е и този път - даде ни чудесна идея за банер от стара хартия. Аз както многократно съм споделяла държа под ръка една дебела стара книга за трактори и почти ежедневно я използвам в проектите си. Не пропуснах да я прелистя и този път и да ви призная ми се стори доста пооредяла... така че ми досвидя да правя големи банери и направих едни мини - за украса на картичката ми.
Чорапчетата скръндзаво изрязах от корицата на едно блокче хартии, а въженцето май се явява такова за простор, но да не са го боядисвали в такъв приятен син цвят ( имам и зелено такова).
Но най-много се гордея с фона на тази картичка - направих го с боя и с тоалетна хартия (!) .
Подробностите в следващата картичка.

пс. Преброих се - това май се явява 24-та ми коледна картичка. Ако ви се гледат останалите 23 - ето ги тук.

Коментари