Изпрана картичка

 На вашето внимание две свежи предложения, които да прекъснат розовата Коледна серия, с която ви изтормозих тези дни. Картичките бяха по случай Никулден, за колеги мъже и както винаги, когато творя за мъже се поизмъчих какво точно да им сложа. Първата  е по-стандартна, за нея няма да ви говоря.
Но виж за втората имам какво да кажа.
Бях си решила на картичката да има младеж с китара и по алтернативно звучене, защото е предназначена точно за такъв човек.
Основата е нацапана през мрежичка с дистрес мастила, дънков плат замества гъзарските хартии, а разни надписи се помещават тук там за да допълнят фона. Има разбира се и стари вестници, наплескани с боя, както и любимите ми пощенски печати. Младежа с китарата е разпечатан на цветен принтер и после дооцветен с брокатен розов химикал и дистрес мастила. Останалото даже не знам какво е, че бая време махах и слагах елементи, докато реших че картичката е придобила завършен вид. Междувременно стана около 3 посреднощ така че награбих всички тампони, четки, печати за да ги измия и да си лягам. Пуснах си водата в мивката и заспах с отворени очи.Обаче! Гледката на ръцете ми, които държат картичката под струята на водата рязко и окончателно ме разсъни. С целия си акъл изпрах токущо завършената картичка!!!! Секунди преди да започна да роня крокодилски сълзи  я огледах и установих, че щетите не са толкова големи.
Дънковия плат понася пране, а разтеклите се дистрес мастила само придобиха още по-автентично старовремски вид. Така че я оставих кротко да си изсъхне и отидох да си легна. Явно беше време!

Коментари

  1. Хе-хе ,много са свежи на истина!:)))
    Страхотно са се получили :) Браво :)
    А сигурна съм ,че на получателите си -са донесли много радост :)))

    ОтговорИзтриване
  2. :)) Прането се е отразило много добре на картичката. Знаеш занапред как да постигаш специалн ефекти - бързо, лесно и евтино:)!

    ОтговорИзтриване
  3. ХАХААХААХАХА изпраната картичка ми е фаворит!!! Много свеж подарък за някой, който си пада по рок и метал... като мен. :) Супер се е получило! Поздравления! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно за такъв човек е предназначена Хъни, и мисля и той я одобри с усмивка.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!