Дънково цвете ( уроче) за украса на чехли


 
Това са едни твърде стари мои чехли, които обаче се оказаха много здрави и удобни и хич не ми се иска да ги хвърлям. След като вчера срязах едни стари дънки на детето, за да ги направя на модерни разръфани къси панталонки, реших че това е идеална възможност да си направя друг вид цветя, които да сложа за украса на чехлите.
Нарязах кръгчета и ги сгънах на 4, после налепих няколко от така сгънатите върху едно по-малко кръгче, а после направо със силикона върху чехлите.
Може би щеше да е по-добре да бях помислила малко, преди да лепя върху чехлите, защото после нарязах ленти и направих от тях друг вид цвете, което щеше да е по-подходящо и щеше да закрива по-голяма част от изтъркания плат, но.... все такива ги върша. Нищо, другия път :)
 

Коментари

  1. Кати, ти си една изключително креативна личност! След чантата от найлонови торбички, не мислех, че можеш да измислиш нещо още по-шантаво, но явно съм грешала. Страхотна нова визия си направила на старите чехли :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хи, хи, Диди, щом е за щуротии аз съм винаги насреща. Преди малко нарязах една тениска за да пробвам как се плетат и от нея разни неща...

      Изтриване
  2. Уау ... Браво на теб :-) Страхотна идея !!!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!