петък, 20 януари 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 100 - "Рожденият ден на Картичкофурии"

 

 

Още като прочетох за рождения ден на Картичкофурииите веднага реших каква картичка е най-подходяща според мен. Исках да направя голяма картичка, съставена от малки картички, всяка в различен стил - печати, ембосинг, куилинг и тн. Защото именно това е сайта - ревю на различните, по-красивите, нашите! картички. Така го чувствам аз.
Само че тази ми "велика" идея биде пометена с голямата метла от поредния зимен вирус.Голямото ми дете вече 3 ден е с ужасно висока температура и съответно аз не съм спала и яла тия дни, а още по-малко имам на разположение свободно време за трудоемки проекти. Но днес докато се гушкахме пред чакалнята на лекаря аз му разказах за Картичкофуриите, каква е идеята, за предизвикателствата, за другите луди като майка му и тн. Явно той много се впечатли, защото като се прибрахме и първата реплика беше - режи малките картички да ги почваме. Та, направихме проекта, макар че е безкрайно далече от представителна извадка на красиви картички, все пак ще го включа в Предизвикателството, защото е правен с любов и от сърце. Честит стотен юбилей!

6 коментара:

  1. Hi hope your baby is doing well now, that is scarey when they get sick, you feel so helpless. hugs from Texas

    ОтговорИзтриване
  2. Пожелавам ти,бързо оздравяване на детенце.Искрено ме разсмя с израза "...другите луди като майка му ".Картичката е много весела и пъстра.Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Ами то си е така :) а и съм забелязала, че лудостта наречена Картичкофурии е заразна!

      Изтриване
  3. Аз на тази зараза и казвам "пристрастени " -толкова сме зависими , че ни действа като наркотики чакаме само дилърът да ни достави задачката .;) Идеята и самата картичка са страхотни ! Скоро оздравяване !

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересна идея и оригинална картичка.
    Благодарим ти, че ни поздрави за нашият рожден ден!

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...