Коледни проекти 2018

Пропуснах октомври и ноември, улисана в творчество. Не спирам да творя, все по-рядко снимам и показвам, нещата преминават като вихър през ръцете ми и само споделям сниманите с телефона неща в също толкова нетрайния и вятърничев фейсбук или инстаграм, и след като мине мига не ми се връща назад. 
Но днес свалям снимките от коледната фотосесия, в която любима приятелка понесе всичките ми щури хрумки, и твърде много декорации в Ателието на Картишок и ето - при толкова много снимки, няма как да не споделя поне тях.


 
Коледните ми картички този декември варираха от супер изчистени до мега натруфени - опит за подражание на рускините. Желанията ми за изчистено и бяло така и не намериха реализация, но пък догодина.... Уж не купих почти нищо ново, раздадох бая нещица, а накрая се оказа, че прибирам с една кутия повече коледни материали, отколкото извадих.... кошмар!




















Има още много картички, разпръснати между два компютъра, телефон, фейсбук или просто не снимани. Но вече са подарени и надявам се радват собствениците си. А аз събирам остатъците от недовършените проекти и потривам ръце за следващите предизвикателства, които ме очакват.

Коментари