Албум в лилаво и жълто

Има молби, които отлежават с месеци на моето бюро. Тази е изключение - тя отлежа цяла година. През месец колежката от съседната стая ми опяваше, че съм обещала албум за дъщеря и  и аз все не намирах време /и желание, всичко опира до него/ за да го направя. Големият ми проблем беше, че тя нямаше никакви изисквания - нито за размер, нито за цветове или пък тема. Най-мразя да работя така. Обичам свободата на творене, но ми допада първоначално да ми сложат някакви по възможност широки и разтегливи граници. Иначе се лутам от тема на тема и отлагам за по-добри времена.
Финално правих серия детски картички в лилаво и жълто, та реших направо да скоча в дълбокото със същата цветова гама и ето го албума - с размери 21*21 см и за около 60 снимки. Личи си, че я няма тръпката и ентусиазма в правенето му, но това е положението - толкова си мога, като се има предвид, че му отделих почти цяла седмица.














 А ето го и на клипче.  

Коментари