Творчески пориви в дъждовния юни

Мързи ме да се занимавам със снимки, а от писането няма файда, защото все по-малко се чете. Да живее ФБ и еднодневките, които прелитат и се забравят. Но все пак този блог е вид дневник, където събирам накуп картичките, които правя (и се сещам да снимам). Днес седнах да подготвям публикация за предизвикателството на картишок този месец и това изчерпа желанието ми да обработвам повече снимки за тази вечер. Затова предупреждавам, че следвашите кадри може да са опасни за вашия взор :)





















Тази картичка я правихме с Шми един дъждовен ден в Местенцето - голям кеф е да твориш в компания.








Това е творчеството ми през юни, без да броя двата албума и малко драсканици в арт журнала.
Тази, последната я включвам в предизвикателството на Фуриите, където всичко е позволено, а аз съм решила да поставя рекорд по брой участия. 

Предизвикателства/Challenges:  
Simon Says Anything Goes
http://cardsaddicted.blogspot.com/2018/06/369.html?m=1. ( последната, която е сватбен плик)

Коментари

  1. Such a gorgeous card with so much dimension. The blue and the kraft color palette is stunning indeed. Thank you so much for joining us on Simon Says Stamp Wednesday Challenge. xx Ankita

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!