Седмица 37 - много сватби много нещо

Явявам се полузаспала за седмичния доклад.
След като цяло лято правих разни простотии за кръщенета, сега дойде ред и на сватбите, обратно на всякаква логика. Само за изминалата седмица - 4 сватбени картички. 
За сметка на това проспах първия учебен ден  и се наложи да правя картичка за 5 минути преди да тръгнем, защото дъщеря ми се тръшна, че не можела да ходи без картичка. 
Напоследък ми става все по-трудно да снимам и качвам това, което правя. По-бърза съм в правенето на картички, отколкото в обработката на снимките - затова щрак Марийке набързо с телефона и после кой видял кой не видял....
 Тук поръчката беше с намек за пътешествия. Направих два варианта, този хартиса.
Другите картички са предимно за статистиката - две почти еднакви с лалета в розово.


 Една детска, която беше първия ми опит за движеща се картичка.
 Ето и злополучната ми бърза картичка за госпожата, както и табелките, с които щракнах усмихнатите младеж и девойка.


Наложи се да направя и една голф картичка - за шефа, който имаше рожден ден вчера. Милия, идея си нямам дали обича голфа, но ще му се наложи да изтърпи няколко урока в този спорт.


И за финал - поредната сватбена картичка, този път в синьо.Отново прибегнах до илюстрациите на Inslee, влюбена съм в тях отдавна,  и все нямах повод да ги използвам.

ikesworld challenge....Anything Goes twist White on White


Толкова от мен, ще се постарая да се включа с по-дълъг разказ през септемврийската почивка.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Прекрасна публикация, скъпа Кат и страхотни снимки!
    А, настроението - отлично! 4-ти клас, 4-та група - великолепно!
    Много бих искала да вида твое участие в
    IKEsWORLD CHALLEGES #97 AG + WHITE ON WHITE
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/09/ikesworld-challenges-97-ag-optional.html
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/09/ikesworld-challenges-97-ag-optional.html
    с поредната сватбена картичка - както ти я наричаш -
    аз виждам повече бяло, отколкото синьо!
    Просто наистина много, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely cards! The blue one is really pretty, love the flowers. Thank you for joining us at Creative Artiste this month, Jane (DT) :) x http://creativeartistemixedmedia.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!