Седмица 17 - Рожден ден

Закъснях.
Но имам оправдания. Бях на среща. Не каква да е, а Картичкофурийска. В Габрово. Но за нея ще пиша повече в Картишок. 
Тук ще споделя само личните ми емоции - като за приятели. 

Дълго спорихме вкъщи дали да ходим (винаги сме семейно) на срещата, защото тя беше точно на рождения ми ден - 29.04. Семейството предпочиташе да сме заедно, но успях някак да ги убедя, че пак ще сме и в Габрово. Не беше точно така - през половината ден участвах в преставяне, после работилница, всеки те дърпа насам натам, изморих се, после обща вечеря....
Но да ме прощават домашните, хич и не съжалявам. Позитивните емоции, с които ме дариха и познатите и непознатите хора на срещата ще ми държат влага още дълго. Усмивките, прегръдките, милите послания в тефтерите, които Ренка и Тони бяха направили специално за мен, картичките от Мариите и от Мартина, забавния скрин с малки чекмедженца от шМи (като на Пипи Дългото чорапче, с хиляди дреболии вътре), буквите, които ми подари Течето, подаръците от магазинчето на Бо и от Мария от Наборсата - всички бяха толкова мили и добри! Благодаря ви хора, и да ви се връщат удвоени добрините и хубавите емоции.
Видях голяма част от крафт-приятелките ми, разпилени из различните краища на България. Мигито  и Поли, Течето и Вилини, Мариянка, Кики, Ренка и Ася, софиянките, които иначе виждам все по-рядко (щот няма къде), Анелия и Мария, Мартина, с която се виждахме за пръв път и да не изреждам повече, че ще пропусна някого.  Запознах се с хората от Габрово като Стела и семейството и - всички те са много талантливи и ни помогнаха да си направим чудни свещички с Марти:
С Мария, която беше направила чудна торта за Картичкофуии, и която щедро я сподели с мен, жертвайки красотата и за да запалим свещички на нея. 


Организирахме поредния Кръжок на тема Микс медия - опасявам се, че беше твърде хаотичен, съвсем в наш стил, всеки имаше свободата да твори както сам си реши. Другият път ще съм лоша, обещавам.
Снимахме се малко, но пък много говорихме, прегръщахме се, смяхме се и обменяхме покупки и идеи. Децата се наиграха толкова добре, че сега само питат кога ще дойде другата среща. Вече се познават и са добри приятели. Като нас. 
И за финал - да не кажете, че нямам картички в тази публикация, ще покажа част от АТС визитките, които направих за срещата (22 броя) и една шеговита картичка. 



До нови срещи през октомви мили мои Картичкофурии. 
Кат

Предизвикателства:

Коментари