2016 с няколко думи.

Здравейте приятели, 
Явявам се тук в последните минути на 2016 по традиция да покажа страничките от арт журнала ми и да направя анализ на отиващата си година. 

ВРЕМЕ е думата ми за 2016. Голямо състезание падна  - непрекъснато бързах за някъде, никак не ми стигаше времето за нищо, живеех с усещането, че препускам през безкрайната пустиня и от никъде не му се вижда края. Повтарях си, че трябва да забавя темпото, че така пропускам именно любимите малки моменти от живота. Но хич не се слушах себе си. Разболях се лятото - нищо не ме болеше, но нямах грам сили, бях принудена да стоя и да не правя нищо. Ясно ми беше, че е знак да намаля скоростта, но хич даже не го отразих. Дори и тогава продължих доколкото мога да работя, творя, обръщам внимание на децата. За да разберете колко съм луда, ще кажа само, че в деня в който ми беше най-зле направих албума ни с коледни снимки от 2015. Винаги съм смятала, че човек не бива да се отпуска и че действието е ключът към утроената енергия. Така смятам и днес, креативността е постоянство, трябва да я превърнеш в навик и да я практикуваш всеки ден. Но и почивката е важна, защото иначе уморения ум не ражда гениални идеи и няма време да върви напред. 
Думата, която си избирам за 2017 е  форма. И формата е КРЪГ. Искам да раста в концентрични кръгове, завихряйки и много други хора покрай мен. Кръгът на семейството ми е всичко за мен. Стремя се винаги да съм свързана с него, където и да се намират членовете му.
Кръгът на приятелите ми също е важен - той е моя опора и основа. Разчитам на тях за всичко - от похвалата до шамара зад врата, когато бъркам.
Кръгът около Картишок е забавление, вдъхновение, творчество, позитивни мисли. Очаквам именно той да се увеличава през 2017. Надявам се да имаме много нови съмишленици, които да се присъединят към нас в предизвикателствата ни, в Кръжоците, в работилничките. Много съм щастлива, че благодарение на близка моя приятелка вече си имаме Местенце, където да се събираме и творим. Дано да го правим по-често, защото винаги се раждат красиви творения след такива сбирки. Е, изпразват се и джобовете, споделят се и новите покупки, обменят се материалите, правят се нови приятелства. Децата също са добре дошли - те са друга планета, на която обожавам да бъда. Зареждат ме и ме мотивират да правя всичко по-добре и по-весело и шарено. 
Вярвам, че 2017 ще ни донесе много забавления и приключения и съм тук, за да ги отразя с  думички, цвят и картинка в личните дневници - арт журналите. Ето как приключи в тях 2016.
 
   



Желая ви здраве, късмет, добри приятели и много, много вдъхновение през 2017! Бъдете щастливи. И помнете - намирайте време за нещата, които ви правят щастливи!

 Кака ви Кат


SSS Anything Goes

Коментари

  1. Gorgeous art journaling, the pages are fabulous!! Very artistic!! 😍

    Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Happy New Year! 🍾
    Luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  2. Пожелавам ти да постигнеш всичко, което си пожелаваш, Кате, прекрасна моя приятелко и вдъхновителко! Бъди здрава, вдъхновена и все така обичаща живота!
    Прегръщам те хх

    ОтговорИзтриване
  3. Кати, прегръщам те! Щастлива съм, че те имам и че си това, което си! Весела и удовлетворяваща нова година ти желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Кат, мило мое лудо розово дете, вземи се поспри малко и си отдъхни през 2017! Нека ти е здрава, спокойна, щастлива и успешна във всичко, което си пожелаеш! А ние ще сме си тук... и ще си кръжим около теб, за да ни зареждаш, учиш и вдъхновяваш. :) <3 Гуш и цун.

    ОтговорИзтриване
  5. Честита нова година, Кат! Нека е по-щастлива, да ти донесе повече здраве и любов и малко повечко време за почивка! ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!