Седмица 45: рамка за бебешки снимки, платно за мъж и сватбена картичка.

Късно привет в неделя вечер.
Днес ще съм бърза и лаконична - надявам се да ми остане малко време да намацам някоя и друга страничка в журнала, че съвсем го зарязах. Признавам: гони ме есенна депресия, хич не съм подхващала печати, мастила, пасти и боички тези дни, но мисля да аз да я подгоня вече тази гостенка проклета, че хич не ми се нрави така. Ден без нещо изработено /или поне започнатоси е загубен ден - това е моето кредо!
Показвам ви едно платно, което има интересна история. В оригиналния си вариант е платно за рисуване, беше преобразено с корк на дъска за червени и черни точки и доста време отбелязва личните добрини и бели на моя син, докато накрая вече нямаше същата стойност и влияние върху поведението му и реших, че е време за преработката му в нещо ново. Запазих остатъци от корка, допълних с акрилни бои, пасти през стенсил зъбни колела, после кафяви дистреси, тук там печати, надписи, един таг, малко дизайнерска хартия и готово. 
 Следва сватбена картичка с любимите уникални рисунки на inslee.net. Толкова е красива булката, че почти няма нужда от нещо друго наоколо - само малко цветя през  стенсил за релеф и тук там розови нюанси - нежни като нея самата.
 И за финал - една рамка, която в оргиналния си вид е платно за рисуване с размери 24 см/18 см. Оцветена с боички, после декорирана с хартии, пасти, балони, тя има за цел хем да украси стаята на Бебо, хем да се персонализира с негова снимка, ако родителите му преценят.


  Толкова от мен. Почвам да се замислям за коледни проекти, но все още не ми се вади голямата торба с неща от гардероба. Затова поръчвам нови  материали - да видим дали ще дойдат преди Коледния дух да ме изостави. 

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. От "поощрително-наказателно" табло до това което виждам си е пълна промяна от където и да го погледнеш :-)
    Благодаря, Кат, че се включи!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!