Коледният ми албум.

Коледа през юли е често срещана тема в крафт предизвикателствата.
Аз пък ще ви предложа моята Коледа 2015 през август. 
Тя, коледната ми идея започна през декември, когато си купих разкошни коледни хартии от b-wow.net. Рядко си купувам голям формат блокчета, но се влюбих в цветовете. Любовта ми беше толкоз нестихваща, че реших да си направя нещо за мен с хартиите, за да си ги гледам непрестанно. Така се оформи идеята за албума. После се наложи да подсигуря снимките - отново чист късмет и волски инат :) Няколко дни преди Коледа, нямаше места никъде, но в последния момент се освободи един час в неделя сутрин. Безумно ранен час - 8 сутринта. Но все пак ние бяхме на линия, в сградата на стара Фабрика, неотворили още гуреливи очи, мечтаещи за кафенце. Е, кафе нямаха младежите и девойките от BohoSoulEvents, но пък ни черпиха чудесен чай и коледни курабийки. Фотосесията беше голяма веселба и купон, особено за децата, които щуряха и вилняха въпреки неприлично ранния час.
  Забележете - подбрала съм облеклото на всички ни така че да е в тон с хартията. Луда жена, нали?
Албумът направих миналата седмица, докато боледувах в нас. Размер: 20 см на 26 см, подвързан с две спирали. Украсата е семпла, защото снимките са достатъчно красиви.











Коментари

  1. Прекрасен е, Кат, чуден! В това лятно време се размечтах за Коледа. =)
    И да, хартиите са наистина страхотни! =)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!