Бебешки кутийки и албум в розово.

 В средата на горещия юли съм изцяло на бебешка вълна. Очаквам да стана леля за втори път този месец и гледам да се настройвам подходящо. А и около нас напоследък се раждат доста бебенца - коет от кое по-сладки.
Ето една картичко-кутийка, която направих за колега и неговата сладка бебочка. Вътре съм скрила няколко тага с пожелания на които всеки от офиса ще напише своята орисия за Никол.
 Пак за нея правих и едно бързо мини албумче - десетина странички, които да запечат най-сладките първи бебешки снимки.

За другата бузанка, чиято погача мина този уикенд, успях да измисля практична кутия, в която майка и да прибере някои бебешки съкровища.
И личното ми постижение - горните са класически нещица, почти няма  и следа от микс медия. Вече си мислех, че съм се повредила и няма как да направя нещо без да посегна към шаблони, пасти или боички. Но явно жегата ми действа мързеливо :) и ето го резултата.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!