Синьото на небето, синьото на морето и тук там жълто.

Обещах и бързам да си спазя обещанието. Микс медия картичка с дантела за предизвикателството на Биси при Картичкофурии.
Но в този случай не е съвсем типична - направих я с остатъците от морските ми пътешественически експерименти. 
За шефката. С много стрелки. Да си избере посоката сама. Надалече.
 Ако се чудите как съм получила фона - казвам веднага. Бяло тишу, много печати, медиум на Лорка, бръшоси и джелатоси. Акрилна паста. Маркери. Дилюжънс боя. Лак на Лорка.
А дантелата е за гащи. Боядисана е с боя за яйца.
   Няма да ми е единствената картичка, защото темата ми е много любима и близка на сърцето. Ще има и други, в типичните бонбонени цветове. Но няма да е днес. Сега всичко е синьо-зелено.
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Впечатлена съм от дантелата за гащи, ха-ха!!!Надявах се да участваш,Кат и се радвам, че "работата" отпочна с теб!Чакам още и благодаря!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват морските ти проекти, Кат! Браво на теб! Страхотни цветове, типично летни и толкова напомнящи и крещящи за наближаването на лятната почивка, което ме размечтава. ♥

    ОтговорИзтриване
  3. Разкош, крещи релакс, мечти, отдай им се ти!Стана ми любима!

    ОтговорИзтриване
  4. Кат,много ми допада закачливият ти проект със свежите летни цветове! И както винаги си много креативна с вградената дантела за гащи.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!