Любов в Париж с пълно портмоне с щастие.

Толкова много картички минават през ръцете ми напоследък, и повечето дори не успявам да снимам за да ви покажа. Няма време… лети и никого не чака. Но тази парижка красавица намери място в блога ми заради вдъхновението, което я предизвика.
Вижте сами:
kakichka cards 79-2
Това прекрасно портмоне е правено с декупаж от Деси ( Black cat). То беше причината и картичката да литне в тази посока. Освен Париж, закодирах в нея още много други послания, които само поръчителя и получателката си знаят.
kakichka cards 79kakichka cards 79-1
С тази картичка ви каня да се включите в предизвикателството на Поли Христова при Фуриите – използвай крафт картон. Аз лично го обожавам и го използвам постоянно. Страшно ми допада винтидж излъчването му, особено комбинирано с нежни дантели и цветя. Прекрасно си отива и с любимото ми розово, а кафяво-синята комбинация е класика в мъжките картички. Така че не се колебайте, а грабвайте крафт картон и творете на воля.
Кат
Предизвикателства:

  • Card Mania - CMC#70 Anything Goes / Всичко е позволено
  • Коментари

    1. Благодаря ти за картичката-вдъхновение, Кат!Прекрасна е както и комплекта с портмонето като цяло:)

      ОтговорИзтриване
    2. Ама мнооого красиво!!!И с празно портмоне, дори :)

      ОтговорИзтриване

    Публикуване на коментар

    Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!