Арт терапията работи. Вече не убивам хората.

Тези дни е лудница. Покрай баловете народа полудя да ме дърпа в една или друга посока – кой за пликче за пари, кой за цяло пано, кой за 2-3-4 картички чааак за другата седмица. А аз другата седмица съм ваканция – от сряда отлитам, напускам София и се инсталирам до някое топло басейнче. Дори… обмислям еретичната идея да не си вземам нищо за правене. Само книжки и деца. И компютър и телефон, за съжаление…

Та, аз как лекувам стреса. Ами с работа по проекти, които въобще не са поръчкови и не носят полза на никого освен на мен. Като например тази поредна страничка от журнала ми.

IMG_1738kakichka art 51-2

Печатът е на   Rick St Dennis  - https://www.zibbet.com/Rick1949 и се казва dim-sum.

С тази страничка ви каня да се включите в поредното “Всичко е позволено” предизвикателство при Not Just Cards. Спонсорите са готини, правилата за участие са улеснени, така че непременно наминете.

И да внимавате с убийствата на хора. И стреса. Хич не е полезен за кожата!

Усмивки от мен,

Кат

Коментари

  1. Важното е, че намираш макар и мъъъничко време за арт терапия! ;)
    А хубавото е, че помага! :) Цветенцата ги познах :). Страхотни са!
    И много ми хареса комбинацията от цветове...

    ОтговорИзтриване
  2. В малка заблуда си:):):)!И непоръчковите ти проекти носят голяма полза във вид на широка усмивка и добро настроение при всяко посещение тук.Страничката ти е супер а надписа е "убийствено" готин :)Между другото и аз вчера попаднах на него в нета.Усмихнат ден да имаш ,Кат!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!