Дъждовен понеделник и картичка с чадърче

Този месец в  Eclectic Ellapu отборът на лилавите ви предизвиква да се вдъхновите от снимка.

Да си призная, поне за мен не беше лесна задача да измисля какво да направя по тази снимка. Твърде съм далеч от мрачните цветове и макар приятелче крафтър да ми разясни, че това е азиатска снимка и трябва да се насоча към образи с дръпнати очи, аз все пак реших да пресъздам само цветовата гама.
Направих го с помощта на gelli plate – иначе нямаше да успея. Докарах го в няколко разцветки и тона на оранжево-черно-кафявото, но накрая ми допадна това, в което място намериха и сладките чадърчета на Мигито.
kakichka cards 59
Добавих и няколко зъбни колела за разкош, както и още две оранжеви чадърчета за да се доближа до снимката и ето – готова е моята странна картичка.
Тя се явява много подходяща за да ви поздравя в дъждовния Понеделник и да ви напомня – Носете си чадърите!
Усмивки от мен,
Кат

Коментари

  1. Без да преувеличавам ни най-малко, според мен ,ти си се справила най-добре с вдъхновението в Eclectic Ellapu.(едно две дръпнати очи,надничащи под чадъра, нямаше да са в повече хахахах-майтапя се,всичко ти е точно премерено)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!