Мечтателка на 30.

Днес е ред на “картичката” за една 30-годишна млада дама.
Нищо не е това, което трябва и изглежда. Това мога да кажа за този проект. Имах твърде ясни и конкретни указания как да изглежда тази картичка. Най-вече – да има мъж и да става за пипане…
Ами да си призная това ме доведе до голяма вътрешна борба. Просто изработката и темата противоречаха на представата ми за мацката, за която е картичката. Тя за мен е черно-бяла, с елементи на явна или скрита страст в огнено червено и точно такава картичка и бях направила миналата година. Сега ми беше отнето правото на избор.
Направих и картичка с полу-гол мъж.
245
Не гледайте хищно, няма да ви покажа мъжа. От него виждате само ципа на дънките му. Останалото е за лично ползване.
Мацката тип фея е полегнала замечтателно на диванче и очаква младежда да се появи под формата на някое малко коледно чудо (Добре де, може и голямо да е. Или поне високо!)
Исках външността да контрастира рязко с вътрешността и май успях, съдейки по реакцията на рожденичката.
А за пипане и направих и нещо друго – малък травел  журнал, в който да запише хубавите спомени от бъдещите пътешествия. В журнала имах една единствена цел  - да използвам всичко възможно като текстури. Доколко успях е спорен въпрос, но разполагах само 2-3 часа, през половината от които Ева ми висеше в ръцете защото беше с температура. Друг път повече!
А вие се настройте вълшебно, романтично и приказно и се включете в тазседмичното предизвикателство при Фуриите:
Картичкофурийско предизвикателство 246 - "Вълшебно! Чудно! Приказно!"
247247-1

Предизвикателства:
Хартиени вълшебства - №12 Есенно предизвикателство - Юбилей

Коментари

  1. Кат, много ме развесели с твоята картичка :)) направо не е за вярване какви неща твориш с висящо дете на ръце за 2-3 часа, на мен така 2-3 дена ще ми трябват ... :) поздрави и хубав уикенд! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!