Фотографски терзания


 Не помня дали  споделих публично, но този месец извлечението от кредитната ми карта върви в комплект с голям червен надпис: ФОТО :) И не защото тя е ходила да се снима, а защото си поръчах нов (стар) фотоапарат и нямам търпение да прекоси океана и към края на месеца да ми падне в ръчичките. Голямо мислене го мислих, смених концепцията стотина пъти, побърках мъжа си, децата, колегите в офиса, котката на петия етаж и накрая се хвърлих смело с главата надолу. Сега нервите продължават да ме тресат  - ще работи ли (щото вече казах че е втора употреба), дали ще е такъв какъвто си го представям (черен и по-голям) и най-вече ще прави ли по-добри снимки от сегашния. Щото със сегашния вече се разделихме - днес официално се сдоби с нов собственик. 

Ако вълненията ми ви се струват близки и родни, нека да ги подкрепя и с малко данни. 

Стария: Canon EOS 450 , 50 mm обектив
Новия: Canon EOS 60D, 50 mm и 18-135 mm обектив
Фен съм на Канон от далечната 1999, когато работех във фото студио и пипнах първия си DSLR фотоапарат. Сигурна бях, че някой ден ще си купя и аз такъв, само се чудя защо чаках чак толкоз.
Не смятам да правя фотографията хоби, даже съм много далеч от тази мисъл. Просто е твърде скъпо и обсебващо удоволствие. Възхищавам се на хората с усет към светлина, момент, кадър, но аз твърде бързо губя търпение за да съм добра. Просто искам да показвам добри снимки на другите неща, които правя - картички, урочета и разни други дреболии. 
Покрай избора на въпросния "Нов" прекарах бая време по разните му там фото-форуми, изчетох книжки, гледах ревюта, съветвах се с по-големи разбирачи от мен. И точно за един такъв "разбирач" направих тази картичка. Фотоапаратът  е в центъра на неговия мини свят, а котето е само приятен обект за снимане. В чест на истината той най-много се зарадва на малкото дървено фотоапаратче (подарък от шМи, благодаря ти мила).
Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Честита придобивка, Кат! Нека съвсем скоро е в ръцете ти и да правиш страхотни снимки с него не само на картичките. Обожавам фотографията, но си е наистина непосилно скъпо хоби. Ще чакам да кажеш как е новият фотоапарат, че и аз се оглеждам за нещо от средния клас, понеже моят DSLR наскоро претърпя инцидент и не става за нищо вече. :/

    ОтговорИзтриване
  2. This is amazing. I love the colors and design. The patterns are so fun! Thank you so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Great make, love the colours & papers you have chosen

    Thank you for sharing with us at MAWTT this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    ОтговорИзтриване
  4. so gorgeous
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    ОтговорИзтриване
  5. Great masculine card thank you for joining us this week at make my Monday, Laura DT xx

    ОтговорИзтриване
  6. Wonderfull male card this one. Great colours.
    Thanks for joining us at Craft your Passion.
    xxx Michelle (DT)

    ОтговорИзтриване
  7. Браво Кат!Честита нова придобивка и скоро ще чакам и аз отзиви ,че съм в момента със същите терзания!Картичката както винаги -яка.А относно кредитните карти ,моето мнение е ,че са се появили за да сбъдват желания...:)Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!