Три за щастие.

Няма да съм аз, ако не се включа поне с още едно участие в готиното предизвикателство на Софи - "От нищо нещо". Този път на прицел ми беше един картон, от кутия за пица, от който си бях изрязвала преди време картоненото сърце за тази картичка. Да ме пита човек защо съм го запазила, но е факт, че се моташе на бюрото ми повече от месец. 

Нацапах го здраво с една паста и стана толкова прелестно бяло, романтично и тук там грапаво, че ме наведе на мисълта за брака и сватбата. Избрах му розова хартия на която да го залепя, но ми се стори някак постно само с нея, така че бръкнах надълбоко в кутията с боклучките и от там излезе бял дълъг шал. Разбира се отдавна не служи за шал, правих си бижута от него, но няколко парченца все още се намират ( беше бая гигантски шал). Залепих го върху розовото листче и нещата почнаха да придобиват вид. После дойде ред на друга кутия с изрезки - където добри хора ми подаряват изрязани с Биг шот елементи, че аз нали съм много скрънза и не искам да си купя такова чудо. Тези двамата красавци мисля са ми от Тони-Точица, ако не греша и отлежават от много време. Залепих ги вътре в сърцето да се обичат там докато света ги раздели. Довърших романтиката с герданче от перли  и рози (накъде без тях и бодлите им в брака). Белия тюл също го раздава много сватбено, а  от него имам около 5 метра - украсата на колата на една сватба от миналото лято. Булката дойде с цял кашон остатъци след сватбата и каза - това е за теб, знам че ще им намериш място. И да му се невиди - права беше :)
 
Предизвикателства/Challenges:  
КФП - "От нищо нещо"
 Bastel-Traum -  Flowers Pearls & Lace  
Card and Scrap -  #72 Use lace and/or Ribbon 
Crafting When We Can -  Challenge #65  Hearts and Flowers.


 
 

Коментари

  1. Чудесна е станала. Почти изцяло с "боклучки" :), но напълно полезни. И аз бих си ги пазила. Радвам се, че най-после намери приложение на тези младоженци, аз още не съм... :)

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    ОтговорИзтриване
  3. Your card is gorgeous!
    Thanks for joining us at Card and Scrap:)
    Hugs, Heidi:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!