Лалета и чаша ароматно кафе.

Осми март, 9 часа сутринта.
Спи ми се та две не видя. Обаче май е време да ставам - чувам някаква шумотевица в хола, което не е на добре. Шумотевицата се пренася в посока спалнята. Отварям очи и се озовавам срещу три ухилени физиономии, държащи букети от бели лалета. Докато успея да асимилирам, получавам два три удара по главата с лалетата, както и една камара целувки и радостни викове. Имам и подаръци - картичка със снимки на децата и портрет на мама, рисуван от Марти с "истински художнически бои" върху платно. Портретът най ме разсъни - явно съм позирала спяща - очите ми са някъде на челото, устата ми зее голяма и червена, но пък косата ми е къдрава и на кичури. Страшна гледка съм, мога да плаша спокойно гаргите на бостана.
Опитвам да придобия оня идиличен вид на щастлива и спокойна майка, лежаща в леглото по нежна ефирна нощничка и гледаща с усмивка семейството, което я заобикаля (така де, на рекламите по телевизията винаги изглеждат така)
Не става! Първо спя с голяма жълта тениска, сутрин преди кафето съм малко кисела, а домочадието е заето да скача с два крака по възглавницата ми. Като казах кафе - Мартин придвидливо ми е направил такова - в любимата ми чаша, с мляко вътре достатъчно да удави и най-силното кафе, но въпреки всичко, ухаещо чудесно. Това вече беше достатъчно, за да реша, че празника  е съвършен. Раздадох големите целувки и станах. 

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Чудесен празник е било у вас. Браво на всички. А картичката ми краси бюрото и се радвам и аз на букет лалета, макар и хартиен и плосък :-). Благодаря.

    ОтговорИзтриване
  2. Много весела и мила картинка си представих! Благодаря, че ми донесе усмивка в началото на деня :)

    ОтговорИзтриване
  3. lol those tv Mums are too good to be true I prefer your version :D

    ОтговорИзтриване
  4. Such a pretty card and perfect for our Spring colours challenge at Fantasy Stampers - thanx for sharing with us.
    Hugz, Jan (DT) xx

    ОтговорИзтриване
  5. ohhh wow fabulous! love this card! Great colors. Love the added lace!

    Thanks for joining our fortnightly challenge here at Open Minded Crafting Fun Challenge. Hope you will join us next time co-owner Crafting Vicky.

    ОтговорИзтриване
  6. This is beautiful!!! Perfect colors.. Love the lace!! Thanks so much for playing along with us at Open-Minded Crafting Fun Challenges!!! Good Luck! I hope we see you again!!

    - Susan, Co-Owner @ Open-Minded Crafting Fun Challenges
    {Scrap A Thousand Words}

    ОтговорИзтриване
  7. Really beautiful, Kakichka! So glad you chose to play along in our "Something Green" challenge at Open-Minded Crafting Fun this fortnight. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!