Къдрокоска

Новата ми слабост, която почти измести страстта ми по La Blanche печатите, се казва Stamping Bella.
По принцип силно избягвам печати с хора, че хич не ми се отдава оцветяването на разни там лица, ръце и крака, но тези на Бела не приличат баш на хора и към тях подхождам по-смело.
Днес ви показвам една малка къдрава сладурана, сътворена набързо за рождения ден на любима приятелка на сина ми, която изглежда по същия начин - вечно ухилена до уши и с рошави черни къдрици. 


Предизвикателства/Challenges:   
Through The Craft Room Door - Always Anything Goes 
Artistic Inspirations -Anything Goes 
My Craft Spot -- Anything Goes

Коментари

  1. Very sweet card!
    Thanks for sharing with us at TTCRD.
    xxxx
    Riette, DT.

    ОтговорИзтриване
  2. Къдрокоска и сладурка! И много готина хартия... - свежарска! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Love the card, great colours too. Thanks for joining in with the Artistic Inspirations Challenge. Suz xx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!