Бяла зима

 

Неделно привет от мен.
От няколко седмици на бюрото ми отлежаваше една яко намацана крафт основа. Първо бях нарисувала с помощта на лепило/бяла боя/ брокат една елхичка, но тъй като нещо не ми допадна, я замазах хубаво с остатъка от бялата боя. Стана си почти бяла и много бляскаща основа. После реших да видя има ли аджеба приложение на лаковете в картичкотворенето ( че имам над 100 вида, а напоследък не ми остава време да се прелакирам всеки ден). Намазах със едно светлосиньо отстрани на основата за да оформя рамката. Така поседя доста време - до днес. Когато видях предизвикателството на Биси, реших да опитам да направя една съвсем бяла картичка, с мъничко синьо за разкош. Като цяло белите картички са ми безумно трудни, защото в повечето случаи ефекта се постига с релеф, а това е нещо, което аз няма как да направя в домашни условия. Така че винаги имам притеснението, че ми липсва контраст и дълбочина в този вид картички. Но все пак я направих - сложих бели ембоснати снежинки с малко синьо камъче в средата, еленчето на Тим Холц, закичено с мъничко звънче и панделка и един надпис.

После се опитах да я снимам и разбира се не успях по никакъв начин да придам на снимките онзи блясък и брокатено намигване, което струи цялостно от картичката. Ще ви се наложи да си го представите. 
 
Обичам белите коледни картички, и може би пак ще се пробвам в този стил. Но ще трябва да почета малко в дебелата книга за магии за да избера най-красивата и коледна такава. 
А дотогава - много вдъхновение от мен.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Wow! What a fabulous card! Love the texture!! Fabulous work!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване
  2. Описала си я магията,не е нужно да четеш никъде...благодяря !!!!Радвам се,че участваш при мен!!!Много "брокатен" ден ти пожелавам:))))))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!