Малко розова Коледа

 
Когато показах тази си картичка на мъж ми (моя най-верен критик) той каза - скоро не беше правила толкова претрупана картичка. С една дума - не я одобри. Но аз нали съм си теле рогато, я оставих в класацията, че даже и я подарих на сестра ми - да мога да си я виждам честичко като ходя у тях (някак си роднините се чувстват длъжни да си правят изложбен кът на моите картички, та като погледна някои от първите и така ме досрамява, но това е друга тема). Та реших и на вас да ви покажа моята дантелено-весникарска Коледа с леко розови отенъци, да си кажете и вие мнението.


Предизвикателства/Challenges:  
Totally Papercrafts - Non Traditional Colours
Cute Card Thursday - Anything Goes

Коментари

  1. Позволи ми да не се съглася с Веско - картичката ти е страхотна! Дантелчицата, розовите акценти - всичко си е на точното местенце и носи много настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. Определено тази ми е любима! Розовото е страхотно в комбинация със състарения вестник. Манго щастие и радост през Новата година!

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you for playing along with us this week at TPC with your gorgeous creation.
    Happy Crafting
    Carole xXx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!