Декемврийски, при това непоказвани.

Да не си помислите, че съм мързелувала през декември. Просто не успявах текущо да ви показвам направените проекти, било то защото трябваше да ги пазя в тайна докато ги подаря или просто защото не смогвах с качването на снимките. Днес обаче наистина мързелувам в нас, пийвам си винце и се радвам на малко повече свободно време, затова събрах в една публикация тези непоказвани декемврийски проекти.


Тази картичка в комлект със станалия вече почти задължителен книгоразделител отиде за рождения ден ( 49 г.) на една майка на колежката ми. С пожелание от мен да доживее до 200 :) а от дъшеря и да раздава на внуците по 200 евро :)

Гърба на разделителя е оцветен с мраморни боички - ставаме все по-добри  с тях.

Vintage Stamping Cold and frosty Christmas colours  
Тази елха отиде при шефката ми. До последно не бях сигурна заслужава ли коледна картичка, но реших да съм добричка.

Бебешката картичка е предназначена за моята малка племенничка Маги от баба и (моята майка) и е по случай първия месец на дребосъчката.

Коледната картичка за лелята в градината на Марти. 

Една проекто-покана  за сватба, която беше просто повод да се изфукам с един от най-любимите си нови печати. Ще я покажа при мацките от новия БГ сайт за предизвикателства - Хартиени вълшебства, където темата е "Едно ново начало". А какво по-добро начало от раждането на едно ново семейство.

Поредната коледна картичка, в съчетание с тефтер, химикалка и разделител за госпожата на Марти в детската градина - страшно свежа и готина дама, за която винаги правя  с удоволствие подаръци с повод или без повод.
 
 


На финала - коледна картичка за съседка и още една за свекърва ми - със сгушени под снега къщички, които разбира се отиват при Фуриите, където тази седмица ни предизвикват да направим  зимни картички на тема ”Къщички в снега се гушат и коминчетата пушат” .
 
Card Mania - Winter Wonderland ( моите коледни къщички)



Коментари

  1. Неуморна си! :) Прекрасни неща си изработила! Значи все пак остава време за картички, дори и когато се върнахме и към работата си! Винаги е удоволствие да се отбия при теб! Благодаря ти за прекрасното ново начало, с което ни гостуваш в Хартиени Вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  2. Хич даже не съм се и съмнявала, че може да мързелуваш, не и ти. Истинско великолепие ни показваш, а тези къщички... страхотни. Благодаря ти и за това включване в предизвикателството на Card Mania.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни са! Както ти казах и на срещата, искрено ти се възхищавам на всичко което правиш. Имаш уникален стил и излъчване. Благодаря ти, че се включи в нашето първо предизвикателство в Хартиени вълшебства. Весели празници :)

    ОтговорИзтриване
  4. A great collection of artwork, thanks so much for joining in at FlonzCraft Vintage Stamping Challenges.

    B x

    ОтговорИзтриване
  5. И аз няма да пропусна да спомена колко се възхищавам на умението ти всеки път да експериментираш. Продължавай в същия дух занапред, защото проектите ти са радост за очите ни и специално аз научавам всеки път по нещичко ново, надниквайки в блоговете ти. Картичката с танцуващата двойка е много красива, нежна и чувствена като танца. Благодаря ти, че я включи в предизвикателството ни при Хартиени Вълшебства!

    ОтговорИзтриване
  6. Such beautiful cards! And each of them so different to the others.
    Thank you for joining us at Vintage Stamping Challenges
    Dot x

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!