Блогът "Мечка"

Здравейте приятели,

Днес наминавам да покажа отново любимите ми елхички, обсипани с искрящ бял сняг. Много обичам този печат, носи ми спокойствие, ведри мисли и ме отвежда на едно по-хубаво място.
 
Освен да ви споделя идиличната зимна картина, днес  ви пиша и с една молба. Искам да представя на вашето внимание един нов блог ( или блоК, както си го пише той) на един стар член на екипа на Картишоците. А именно: Марти и неговия блог Мечка. Този мой див син отдавна ме врънка да му направя личен блог за да си показвал там картичките и да си пишел каквото си иска. Аз досега отказвах, защото не ми се води трети подред блог, но той е теле рогато и не се предава. След дълго мърморене склоних да го направя с ясното уточнение, че той ще си пише сам текстовете, аз ще съм само технически съпорт. И така, блога е факт, правописа никакъв го няма, но той се радва като... ами като малко дете, каквото всъщност е. И тук е молбата. Аз го уверих, че няма кой да му чете неграмотните писания и детинските картички, и той доста се натъжи. Може би защото осъзнава, че съм права. Но после ми дожаля за него та реших да се обърна към тримата ( добре де, може и двамата) редовни читатели на моя блог с молба да драснете при него някой ред, ей тъй като добро дело, което да се запише в тефтера на Дядо ви Коледа. Ако ви се занимава, направете го щастлив, а аз ще съм безкрайно благодарна.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Аз и без да го имаше Добрия старец и прословутия му списък, съм първа писта при Мечката! Който го е страх от мечки, да не ходи в гората!
    Успех на новия блок! :) <3
    Картичката е върхът! Поздрав за теб в Картишока! :D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм луд фен на Марти! Време беше да си има местенце момчето! Ние телетата сме така - аз имам цели 5 блога - ха ха! С нетърпение чакам всяка негова изява, а блогът му вече е в списъка с любимите ми! Кат, нека вдъхновението бъде с вас!

    ОтговорИзтриване
  3. A super card, the tree's are beautiful. Thank you for joining us today at Word Art Wednesday with your fabulous art.
    Advent Blessings of Hope and Peace,
    Carole Robb Bisson

    ОтговорИзтриване
  4. Е как, напротив - ще си има много и вирни последователи, сигурна съм. А за правописа и картичките му мога само да му се възхищавам че е само на 6 и прави такива неща. Браво, Марти!

    ОтговорИзтриване
  5. Като гледам сме повече! :)))
    Ще го подкрепим прекрасното дете, как иначе?!
    А твоите елхи са толкова нежни и красиви, чак започва да ми харесва зимата... ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Amazing image! A wonderful project! Thanks for blessing us with your talents at Word Art Wednesday!

    ОтговорИзтриване
  7. Много сте мили всички, благодаря ви, че поспряхте и уважихте молбата ми. Марти е мега щастлив, така както се чувствам и аз като виждам, че нещата ми са споделени с добри приятели. Още веднъж, голямо БЛАГОДАРЯ!

    ОтговорИзтриване
  8. Марти е страхотен и има по детски оригинален поглед към света. Дано го запази по-дълго време. И понеже имах проблем да напиша коментар в неговия блог, то моля мама да му предеде моите пожелания! Късмет и успех малък приятелю!
    Наталия

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Предадено :) Натали, в резултат на което човека се амбицира и отиде да прави разделители, които утре да покаже в собствения си блог :)

      Изтриване
  9. Благодаря за ведрото настроение,Кати...за участието ти....за удоволствието от твоите публикации!Ще намина при Мечо...!:)

    ОтговорИзтриване
  10. This is very pretty! I love the sparkle! Gorgeous card! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  11. What a beautiful card!! I really like the flocking (snow) on your trees. Thanks for sharing with us at Word Art Wednesday.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!