Цветя рисувани с акрил

Знаете скъпи мои, че аз съм тотално скарана с рисуването. Обаче тези дни попаднах на толкова добре поднесено уроче, че ми се прииска и аз да хвана четките. Кандилкането ми между видовете бои засега се е спряло на акрил и акварел. Купила съм си почти всички ученически боички на пазара, днес допълних комплекта с една дървена палитра с четки от Джъмбо както и няколко скицника от там. Ясно ви е защо не си купувам професионални такива - само да хвърлям пари на вятъра.... Та след толкова приказки ви представям моите псевдо макове. Определено не станаха макове, но пък се броят за някакъв вид цветя, нали? 

Нарисвах ги с мисълта за   karti4kata, или Вени, която ни предизвика тази седмица при Фуриите да направим картичка без мастило. А аз обичам този вид предизвикателства, то се знае. В чест на истината ми липсваха дистреснатите краища на картичката, явно съм се пристрастила вече към тях, но все пак устоях и сега по нея има само акрилни боички :)


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Благодаря за активното участие в моето първо предизвикателство. Извинявам се, че чак сега успявам да оставя коментар! Радвам се, че успях да те двъхновя да използваш нови техники. И трите ти предложения са прекрасни, затова продължавай да експериментираш!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!