Бяло, зелено, червено - част 3


Ето и последните картички от темата  Бяло, зелено, червено. Наистина доста ме измъчи тази тема - нямам почти никакви дизайнерски хартии в тези цветове,освен малко точки и се наложи доста да имровизирам. Още повече че трябваше да пътуваме за Плевен, така че нахвърлях в една голяма кутия всичко в тези цветове и мислих картичките по път. Естествено, любимия ми силиконов пистолет не ще да работи в колата, така че се наложи да наруша добрия тон и вместо да помогна на свекърва ми с подготовката на обяда аз обратното - засипах цялата и маса с хартии, платове, копчета, лепила и тн. Представете си колко беше ужасена жената от мен. Мисля че за пръв път от 15 години се притесни "малко" за сина си и за начина по който той съжителства с такова като мен. Той пък, моя любим мъж само се хилеше и забавляваше със ситуацията - все пак е претръпнал, правила съм картички на невероятни места от какво ли не. ( включително веднъж на плажа - основа някакво картонче от бисквити, украса разни цветя и треви, но най-трудно се оказа лепилото - взех назаем от една продавачка). В крайна сметка от всичките "измъчени" десетина картички почти всичките ми  станаха супер любими. Ще ги покажа тук там...

Маковете са вдъхновени от предизвикателството на Мила -Картичкофурийско предизвикателство 158 - „ Също като...”
 


Коментари

  1. A fine array of cards - thanks for playing along this week at MMM - Jacqueline xx

    ОтговорИзтриване
  2. Absolutely gorgeous creations! LOVE the fabulous butterflies! Thanks for joining us at MMM!!! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Fab tag , thank you for joining us over at Kaboodle Doodles this week xxx

    ОтговорИзтриване
  4. Very creative! Thanks for joining the Eureka! Stamps challenge this week. Your projects are lovely.

    ОтговорИзтриване
  5. great tag. thanks for joining us kaboodle doodles

    ОтговорИзтриване
  6. Много интересна картичка!
    Благодаря ти,че се включи в предизвикателството на Card mania challenges!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошни са, Кати!Толкова обичам макове!
    Радвам се, че включи картичката в моето предизвикателство при Картичкофуриите !:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!