Картеничка първа

 
Има и такива дни, в които в ума ми се щурат само картички и напират да излязат на светло, да се родят. Вчерашния беше такъв. Всички думи от уроците по немски отстъпиха в панически бяг пред кадрите, които се прожектираха  в главата ми. Правиха ми се пролетни картички и толкоз. Като заседнах в 21:00 с една биричка и шепа маслини, та не станах до 3:00 часа. Ей, ма много бира пият тия зелените маслини с бадемите, да знаете да не си купувате такива.....
Та общия резултат от пиенето и творенето беше 11 броя готови завършени картички, повечето посветени на баба Марта ( няма как, поръчки от детето) но и няколко много пролетни и цветни такива. Доста различни от обичайния ми стил, но пък трябва да има и разнообразие малко. Ще ви ги покажа на порции тези дни.
Това е първата от серията "Картенички". След като цяла вечер питах Марти последно мартенички ли ще правим или картички, накрая станаха Картенички...


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Първата Картеничка е чудесна.Чакам с нетърпение да покажеш и останалите:)

    ОтговорИзтриване
  2. Fun arrows and lots of great movement on this card! Thanks for playing along with the Use an Arrow challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    ОтговорИзтриване
  3. Хихи, много хитро, картенички:) браво, още много да спретнете!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!