Моето писмо до Дядо Коледа


Мили Дядо Коледа,
Аз много съм слушкала тази година. Изяждала съм си цялата кашичка, както е видно на кантара. Изпивала съм си всичката биричка, че даже и тази на мъжо. Играла съм на безброй игри с децата. Направила съм милион картички и в замяна съм получила милион усмивки. Даже и на работа тръгнах, и не се справям много зле.
Хайде, моля те, бъди миличък и добричък и развържи торбата с парите.
Купи ми един нов фотоапарат.
Ама да е Канон
DSLR при това.
и да има макро обектив.
И ако може още разни дреболии там, както си му е реда - чанта, филтри, светкавица и тн.
Ако пък не може, зарежи, тях и сама мога да си ги купя.
Ти поне едно тяло прати, ма по-новичко ако може.

Хайде, остани си със здраве.
Курабийките ше те чакат под елхата, заедно с айрянчето.
Кати

 аууу сега се сетих че нямаме комин!!!

Хайде, пък аз ще споделя желанието си при Тони и нейното предизвикателство четвърто.

Коментари

  1. Катиииииииииии, все едно аз съм го писала...Съвсем същата мечта си имам..И на Никон няма да откажа, но...за каквото му стигнат парите на добрия старец- такова..
    Размечтах се покрай твоето коледно писмо..
    Страхотно е!

    ОтговорИзтриване
  2. Дааа, хубава мечта, дано добрият старец(или някой по-млад:) ) я сбъдне!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е - и мечтата, и картичката!
    Браво за участието ти в играта на Тони!
    Възхищавам ти се!

    ОтговорИзтриване
  4. Красиво... хайде, след празниците да снимаш с новото фото картичка, посветена на новото фото! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ви благодаря за пожеланията... но нещата отиват към чакане до рождения ми ден :( ако наистина нешо ( 13-то) не ме изненада приятно.

    ОтговорИзтриване
  6. Хайде и аз да ти пожелая да ти уважи молбата добрият старец! :) Смятам, че даже ти е скромно желанието, имайки предвид колко хора си усмихнала с картичките си. :) Стискам палци!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!