2012

Избягах от празничната трапеза за да напиша последния си пост за тази година. Цял ден ми се въртеше в главата текста му. Докато правех солена торта и сладка торта, солени трюфели и сладки трюфели, плодова салата и салата снежанка си мислех как цялата година може да се опише с тези два вкуса - сладко и солено. Хубавото е, че поне за нашето семейство сладкото предобладаваше през 2012 година. Основно поради двете сладки захарчета, които подслаждат всеки наш ден. Да са ни живи и здрави, все така палави и прекрасни си пожелавам и през 2013 година.

 
И още си пожелавам да имам време и енергия за любимото хоби, но също и да намеря баланса между многобройните ми интереси, задължения и времето за семейството ми, така че няма ощетени. Иска ми се през 2013 да прочета книгите за които не ми остана време тази година, да се заема сериозно с немския език, да се науча да плета фини дантели, да се науча да рисувам простички пейзажи, да ми остава повече време за лайф-срещи с приятели а не такива в фейсбука  и какво ли още не....както винаги нямам спирачка взема ли да размишлявам.
На вас, тези които ме радвахте безкрайно много с коментарите, критиките и похвалите, наградите, споделените страсти по общото ни хоби желая да сте живи и здрави, много да мечтаете, да откривате нови хоризонти, да не спирате да се самопредизвиквате и творите! Честита Нова Година!

Коментари

  1. Честита Нова година, Кате!
    С пожелания за много здраве и любов за теб и всички близки до сърцето ти хора! И разбира се година пълна с много вдъхновение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех най после да видя къде са коментарите:):) Дано се сбъднат всичките ти мечти Кате-успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви. Желая ви прекрасна 2013 година.

    ОтговорИзтриване
  4. Кати, ти си знаеш..колко много обичам да се виждам с теб (и с Тони) и..освен да ти честитя Новата година и да ти пожелая всичко, което сама си си пожелая, искам да добавя,че ще се радвам много, ако се виждаме по-често.
    А двете сладки захарчета така сладко са се нахилили,че да ги схруска човек..(а ти да ги нацелуваш докато спят и като се събудят отново..)
    Прекрасна и пълна с красиви моменти като този, който си запечатала на снимката ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!