Картичка за маминка


 Не, това не е картичка за моята мама, макар че и такава трябва да правя. Това са бледи опити за картичка за една особен случай маминка, която днес става на 70 години. Дъщеря и ми е близка приятелка и реши да ми сподели, че е хубаво да и направя картичка, в което няма лошо, ако не ставаше  снощи към 12. Аз познавам въпросната дама и нямах нужда от разяснения. Тя е от типа жени, които са в 8 сутринта с прическа, държи много на външния си вид, особено когато излиза пред хората! Затова веднага си представих каква картичка би и подхождала - някоя натруфена, с цвят на старо злато, задължително с рози - картичка, която крещи - "Дъщеря ми ме обича", която ще може с гордост да покаже на съседките.
Добре, но хич не бях снощи в  настроение за такъв вид картички.. бях си извадила боите и старите вестници за да правя колажи и много трудно превключих на друга вълна. Все пак направих два опита, които ви показвам тук. Не ги считам за успешни, но нямам време да опитам пак...
Моята собсвена майка има рожден ден след десет дни, но тя пък е съвсем различен вид майка, та за нея ще трябва нещо много по-веселяшко и цветно.... може даже и с колаж да се уреди направо. Там проблем с одобрението нямам - тя ми е най-верния фен.

Ще я покажа тук:
CMC#4 Handmade Flowers / Ръчно изработени цветя
  и при  Мър-Мяу заради кривите ми шевове във втората картичка.

Коментари

  1. Е що така се изнасили творчески,стари вестници - ок,особено ако са от 42ра година.
    Все пак нещата са ти се получили,недей да скромничиш!Особено ми харесва първата.
    Хубавото е и,че вече превръщаш дефекта с кривите шевове в ефект.
    Чакам да видя какво ще сътвориш и на твоята "маминка".

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са и двете-много оригинални и арт-на втората страшно много ми харесват червените рози -направо са вълшебни и определено са за фукане пред съседките :))) ...Винаги много ме радва да посещавам твоята "къщичка"...да разглеждам с интерес страхотните ти идеи ,които ме зареждат страшно много и с настроение и с вдъхновение и като цяло винаги успяваш да ме изненадаш с нещо напълно различно и да кажа ...Ах,колко красиво и оригинално!!! :)))
    Поздравления :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни картички, Кате! И то при положение, че не си била в настроение, представям си иначе какво щеше да стане. И двете са много стилни, първата ми е фаворит (от един букет за моя имен ден, съм ти запазила такава розова мрежичка :) )

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са и двете! Благодаря ти, че ги показа в предизвикателството на Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  5. Всяка от картичките си има своето великолепие и определено си се справила перфектно. Благодаря ти че участва в предизвикателството на Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване
  6. BEAUTIFUL card very well thoughtout love the flower..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления - страхотни проекти -
    наистина много оригинални!
    Истинско удоволствие за очите!
    Успех!
    ***
    Благодаря ти за вниманието към моя блог - много ме зарадва!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!