Разделител за мен

 Отдавна се каня да си направя книгоразделител, но Мартин ме изнуди да направя първо няколко за него и след тях ми мина ентусиазма. То така или иначе напоследък четях основно детски книжки, не ми остава много време за моите или пък  чета Тери Пратчет когато съм навън на телефона, а там разделителя е леко излишен. Обаче сега се налага да чета дебели учебници ( ако някой не е разбрал  - по икономически немски - голяма гадост) и там имам нужда да си отбелязвам. Затова си направих този цветен и свеж разделител, като дигна очи да се сетя, че има и много по-приятни неща от немския. Розата я навъртях от тишу хартия, а ако се чудите защо има дантела и тук - освен че съм пристрастена към нея напоследък, трябваше да скрия кривите линии на зеления фон, че дори и мен ме дразнеха, толкова уникално криво ги изрязах този път. Но пък нацапах навсякъде с красивата роза и малко дистрес мастило и общия ефект напълно ме задоволява - като цъфнала розичка в учебника ми.
Естествено ще го покажа при фуриите, където Мария е избрала именно разделителите за тема на тазседмичното предизвикателство. 
 
 
Posted by Picasa

Коментари

  1. Разкошен е! Розата е като истинска :) Немският ще ти върви като по вода с подобна красота. Радвам се, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
  2. Супер е станал. Аз от 2 дни се каня и още не съм стигнала до разделителя...може и да успея до понеделник:)

    ОтговорИзтриване
  3. Хорошая, нежная, красивая закладка!
    Заходи в гости!
    Я буду очень рада!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!