Как да си направим перли в домашни условия


готовите "златни" перли
Тези дни доста се ровя из Pinterest и трупам разни полезни линкове. Към някои от уроците обаче бях доста скептично настроена, включително и към този за правене на перлички в домашни условия само с помощта на силиконов пистолет. Но понеже пистолета напоследък ми е постоянно включен в контакта, реших че нищо не пречи да опитам. То пък взе че се получи. Трябва ти само рибарска корда ( аз я ползвам за бижута), тиксо, силиконов пистолет и перфектни перли за финалното украсяване на перлите. Заснех клипче за да могат и тези, които не ползват английски да видят колко лесно и бързо става. Качеството на клипчето не е кой знае колко добро, но нямах време да го повтарям, а исках да го покажа при Виолетовото облаче. Много ме впечатли нейната идея да съберем на едно място подобни уроци на български език. Така де - омръзна ми да обяснявам на сина си защо постоянно гледам клипчета на английски, на които той се дразни защото не разбира какво говорят:) Дано да виждаме все по-често техники от български крафтъри.

Коментари

  1. Ееее, страхотно уроче! Ще го пробвам веднага щом се прибера у дома... и да знаеш нямам търпение да видя и следващите ти уроци в блога ми. Винаги си добре дошла и колкото повече, толкова повече ;)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!