Мъж на четири десетилетия...

 
Тази картичка правих за един приятел,който пръв тази година прекрачи през четвъртото си десетилетие.Следващият е моя любим мъж. Имах много малко време да направя тази картичка, така че избрах една от най-любимите си хартии, която е красива сама по себе си. Това доста улесни нещата, а докато я правех слушах как приятелката му обяснява, че той влиза в нов цикъл от живота си, затова добавих ключа - нека да отключи с него вратата към нов, по-зрял, но и по-интересен и успешен етап от живота си... Това беше преди десетина дни... В бързината да я предам не бях направила даже снимки, но се сетих за предизвикателството на Мър Мяу и помолих да ми я снимат. Днес ми пратиха снимките и бързам да я покажа. Още повече, че четвърти ден съм без фотоапарат и не мога да покажа сътвореното през уикенда :) Ей, голяма краста стана тази работа с блога и предизвикателствата, ще ми липсва определено като почна да ходя на работа и нямам време за хобита...

Коментари