Честит празник на всички малки и големи жени

Честит Осми март мили дами. Бъдете винаги обичани, ценени, харесвани, желани и търсени. Намирайте винаги поводи за усмивка и време за кафе с приятелки. Прегърнете синовете си и им благодарете за цветето с шепа бонбони. Целунете дъщерите и им честитете празника. Обадете се на мама и я разтопете с мили думи. Подарете нещо дребно на важните за вас жени. За мен това са учителките на децата ми и те получиха по една леко преобразена от мен ваза с цветя:
 
 
Бавачката, която ни помага от години:
 
и няколко приятелки, за които "опаковах" в преждата бутилки от сок.
 

А това получих пък аз преди минути от сина ми. Пояснявам - картичката е озаглавена "Портрет на мама", а медальона е направил сам от цветна глина. Палячото и слончето са бонус от приложните изкуства, на които ходи. И една роза в допълнение, която пропуснах да снимам. Е, какво му трябва друго на човек?
 
Posted by Picasa

Коментари